Pensjonat Vellamo to idealne miejsce na spędzenie urlopu nad polskim morzem. Nasz nowo otwarty Pensjonat przywita swych pierwszych Gości już w tym sezonie. Nasza lokalizacja znajduję się w samym sercu pięknej nadmorskiej miejscowości Dębki, zaledwie 450m od najpiękniejszej polskiej plaży. Do Państwa dyspozycji oddajemy nowoczesne pokoje w wysokim standardzie posiadające pełen węzeł sanitarny, klimatyzację, internet, smart tv itp.
Na miejscu czekają Państwa takie udogodnienia jak Restauracja która z przyjemnością ugości zmęczonych plażowiczów. Pensjonat Vellamo znajduję się zaledwie 63km do Helu co daje możliwość wycieczki na sam Początek Polski. Zapraszamy!
Dołożymy wszelkich starań aby pobyt u nas był wygodny i bezpieczny, prosimy tylko abyś przesrzegał regulaminu przebywając u nas.
Odległości
Odległość do morza: 450 m
Odległość do sklepu: 10 m
Języki
Język angielski
Udogodnienia
Bezpłatne WiFi
Bezpłatny parking
Telewizor
Klimatyzacja
TV smart
Ogrzewanie
Taras
Balkon
Ręczniki
Widok na las
Suszarka do włosów
Śniadania
Prywatna łazienka
Czajnik elektryczny
Płatność kartą
Płatność gotówką
Całoroczny
Lodówka
Sezonowy
Restauracja
Kawiarnia
Bar
Udogodnienia dla niepełnosprawnych
Cennik i regulamin
20/08 do 10/07
Pokój 2 osobowy
490 zł / doba ze śniadaniem
dostawka – 150 zł / doba ze śniadanie
Pokój 2 osobowy na poddaszu
430 zł / doba ze śniadaniem
dostawka – 120 zł / doba ze śniadaniem
10/07 do 20/08
Pokój 2 osobowy
560 zł / doba ze śniadaniem
dostawka – 150 zł / doba ze śniadanie
Pokój 2 osobowy na poddaszu
480 zł / doba ze śniadaniem
dostawka – 120 zł / doba ze śniadaniem
W trosce o zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym obiekcie bardzo prosimy o przestrzeganie
poniższego regulaminu.
§ 1
REZERWACJA
Rezerwacji pobytu można dokonać przy pomocy jednej z metod:
1) Telefonicznie – każda rezerwacja dokonana drogą telefoniczną traktowana jest jako rezerwacja wstępna, którą
uważa się za potwierdzoną dopiero po wpłaceniu zadatku. Zadatek należy wpłacić najpóźniej w ciągu 2 dni od dnia
dokonania rezerwacji. W przypadku ofert specjalnych, świąt, długich weekendów, mogą obowiązywać inne zasady
rezerwacji.
2) Mailowo – otrzymując w odpowiedzi ofertę cenową oraz warunki rezerwacji.
3) Poprzez firmy, agencje lub portale pośredniczące.
Zadatek nie podlega zwrotowi. Wpłata zadatku i tym samym skuteczne dokonanie rezerwacji oznacza akceptację
warunków rezerwacji określonych w regulaminie oraz zapoznanie się z regulaminem obiektu. Nie wpłacenie
zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji. Skrócenie pobytu nie jest podstawą
do rekompensaty za niewykorzystane doby. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za błędnie dokonaną rezerwację
przez Gości.
§ 1
ZAMELDOWANIE
1. Gość zobowiązany jest do okazania pracownikowi obiektu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość.
W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie pracownik obsługi ma
obowiązek odmówić wydania karty do pokoju.
2. Płatność za cały pobyt jest pobierana w momencie zameldowania. Akceptowaną formą płatności jest karta
kredytowa lub gotówka.
§ 2
DOBA HOTELOWA
1. Pokoje wynajmowane są na doby.
2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 10:00 dnia następnego.
§ 3
OSOBY NIEZAMELDOWANE
1. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt
opłatę.
2. Gość zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w pokoju ponad tą, która została
określona w potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku przekroczenia tej liczby osób naliczona zostanie opłata za
dodatkowe osoby.
3. Osoby niezameldowane nie mogą przebywać w pokojach.
§ 4
CISZA NOCNA
1. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 7:00 następnego dnia.
2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości.
Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
3. Organizowanie spotkań towarzyskich w pokoju jest zabronione. Za zorganizowanie spotkania towarzyskiego,
uciążliwego dla innych Gości, obiekt może pobrać opłatę dodatkową na poczet rekompensaty dla Gości skarżących
się na zakłócanie ciszy nocnej.
§ 5
BEZPIECZEŃSTWO
1. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest, używanie w pokojach grzałek, żelazek
elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
§ 6
PRZEDMIOTY POZOSTAWIONE W OBIEKCIE
1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju mogą zostać odesłane na życzenie gościa pod wskazany
adres. Koszt wysyłki pokrywa Gość. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji obiekt przechowa te przedmioty
przez 1 miesiąc.
§ 7
ODPOWIEDZIALNOŚĆ MATERIALNA I PRAWNA
1. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia
przedmiotów wyposażenia i urządzeń, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
2. Jeżeli po zameldowaniu Gość zauważy w pokoju jakiekolwiek uszkodzenia lub braki jest proszony o bezzwłoczne
zgłoszenie ich obsłudze obiektu, co umożliwi niezwłoczną reakcję.
3. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do
Gościa.
4. Obiekt zastrzega sobie prawo do zablokowania lub pobrania środków na karcie kredytowej udostępnionej przez Gości w
celu dokonania rezerwacji w wysokości należnej za część lub cały pobyt, przy czym Gość upoważnia niniejszym
przedstawiciela obiektu do dokonania czynności pobrania należności z karty.
4. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania środków z karty kredytowej udostępnionej przez Gościa w przypadku nie
uregulowania rachunku za usługi po wyjeździe.
§ 9
PALENIE NA TERENIE HOTELU
1. W pokojach i częściach ogólnodostępnych obiektu obowiązuje zakaz palenia tytoniu. Naruszenie tej zasady jest
jednoznaczne z wyrażeniem zgody na obciążenie karą umowną w wysokości równowartości ceny kolejnej doby w
zajmowanym pokoju, ze względu na konieczność odświeżenia pomieszczenia.
2. Gość zostanie obciążony kosztami poniesionymi przez Hotel za nieuzasadnione uruchomienie alarmu
pożarowego i przyjazd Straży Pożarnej.
§ 10
POBYT DZIECI
1. Na terenie obiektu dzieci powinny znajdować się pod stałym nadzorem Gości lub innych osób dorosłych
wyznaczonych przez Gości do opieki nad dziećmi. Personel nie sprawuje opieki nad dziećmi przebywającymi w
obiekcie.
2. Opiekunowie ponoszą odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez dzieci.
§ 11
POBYT ZWIERZĄT
1. W obiekcie nie mogą przebywać zwierzęta domowe.
§ 12
DANE OSOBOWE
1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
informujemy, że administratorem danych osobowych jest Experton Spółka Cywilna, ul Morska 3A, 84-110 Dębki,
NIP 587 158 89 44
2. Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu oraz świadczenia usług hotelarskich, a w przypadku
udzielonej zgody również w celach marketingowych.
3. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez czas określony w przepisach
prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody, do czasu jej odwołania.
4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych oraz
prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez obiekt.
5. W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, przysługuje Pani/Panu prawo
wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądanie ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo
do bycia zapomnianym.
6.Państwa dane mogą zostać udostępnione lub przekazane następującym kategoriom odbiorców:
- firmom transportowym i taksówkarskim w przypadku zamówienia dla Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej;
- firmom świadczącym usługi wsparcia IT dla Hotelu;
- firmom świadczącym usługi obsługi księgowej;
- firmom świadczącym obsługę prawną;
- firmom świadczącym usługi marketingowe dla Hotelu.
7. W przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
8. Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest za pomocą skrzynki mailowej
kontakt@vellamo-debki.pl
9. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za zdjęcia zrobione w obiekcie i udostępnione w sieci przez osoby
postronne, niezwiązane z obiektem.
§ 13
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, obiekt może odmówić dalszego świadczenia
usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań obiektu,
uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i
zniszczenia oraz opuszczenia terenu obiektu.
2. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin,
wyrządzając szkodę, w mieniu albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w
obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
3. Nie będą przyjmowani Goście w stanie nietrzeźwym lub zakłócający swym zachowaniem spokój innych
Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana do obiektu noclegowego.
Twoja wiadomość jest wysyłana. Prosimy o cierpliwość
Twoja wiadomość nie została wysłana do obiektu noclegowego.
Przepraszamy, jeśli pojawił się problem z wysłaniem pytania, skontaktuj się z nami
Błąd: